maandag 21 september 2015

snoepjesdiefjes!




Snoepjesdiefjes

Op de overblijf op de school van mijn kinderen is erg leuk als de kinderen op hun gemak zijn en openhartig leuke verhalen vertellen. Ook dit keer was er weer een leuk gesprek aan de gang, Dit keer hadden ze het over snoepen, welke ze lekker vonden en dat ze wel eens stiekem wat snoepten zonder dat hun papa of mama of oma dat wisten. Sst!
 Iedereen bekende dat ze wel eens stiekem snoepjes had gepakt uit de kast, zelf mijn eigen kinderen die ook tafel zaten die ging zo op in het gesprek dat ze niet door hadden dat hun eigen moeder daar ook zat. 
En ook zij bekenden hun eigen daad aan de rest. Natuurlijk schrokken ze toen mij aan keken, maar ik moest wel lachen en zei oh oh jullie zijn allemaal snoepjesdiefjes de kinderen lachen natuurlijk wie moet nou de snoepjes politie zijn straks zijn alle snoepjes weg door jullie.
 Toen zeiden ze nou jij! 
Ik zei nou toen net zo klein was als jullie hebben ook wel eens snoepjes uit kast gepakt ben is dan eerlijk als ik nu de snoepjespolitie zo zijn. 
Ik wel de mocht snoepjespolitie zijn als ik het niet meer weer zo doen. 
Oké, dan ga ik straks buiten maar eens snoepjesdiefjes pakken!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen